Например, Алексей Иванов
Помнить меня
на этом компьютере
Напомнить пароль



Нет друзей

 

Олег Голосий

Александр Животков

Дмитрий Кавсан

Петр Лебединец

Павел Маков

Тиберий Сильваши

Александр Сухолит

Олег Тистол

Оксана Чепелик

Александр Бабак

Петр Бевза

Андрей Блудов

Владимир Будников

Глеб Вышеславский

Александр Гнилицкий

Александр Дубовик

Анатолий Криволап

Александр Ройтбурд

Виктор Сидоренко

Василий Цаголов

Илья Чичкан

Василий Бажай

Сергей Братков

Марко Гейко

Арсен Савадов

Николай Бабак

Матвей Вайсберг

Александр Клименко

Борис Михайлов

Юрий Соломко

Владимир Бовкун

Николай Журавель

Илья Исупов

Павел Керестей

Николай Кривенко

Иван Марчук

Олег Пинчук

Андрей Чебыкин

Александр Агафонов

Анатолий Валиев

Галина Неледва

Константин Реунов

Олег Кулик

Алексей Литвиненко

Сергей Панич

Александра Прахова

Влада Ралко

Михаил Рева

Александр Ридный

Валерия Трубина

Татьяна Яблонская

Игорь Янович

Эдуард Бельский

Зоя Лерман

Максим Мамсиков

Ольга Петрова

Игорь Подольчак

Евгений Прокопов

Виктор Рыжих

Марина Скугарева

Оксана Стратийчук

Галина Григорьева

Роман Жук

Владимир Кожухарь

Александр (Лесь) Подервянский

Кирилл Проценко

Роман Романишин

Владислав Шерешевский

Татьяна Голембиевская

Михаил Демцю

Александр Друганов

Евгений Лещенко

Любомир Медведь

Анатолий Тертычный

Леся Хоменко

Алексей Аполлонов

Юрий Багалика

Сергей Гай

Борис Егиазарян

Жанна Кадырова

Николай Малышко

Николай Маценко

Вачаган Норазян

Тарас Полатайко

Анатолий Твердый

Андрей Цой

Николай Билык

Людмила Бруевич

Леонид Козлов

Анна Криволап

Андрей Полоник

Василий Рябченко

Лев Синькевич

Никита Кадан

Сергей Лыков

Валентин Попов

Сергей Савченко

Илона Сильваши

Михаил Гуйда

Александр Матвиенко



Виктор Сидоренко


Вернуться в раздел


Федорук Олександр , 14 января 2009

Федорук Олександр про Віктора Сидоренка

Пластицизм художника у межах творчих пошуків і знахідок – місток експериментів над площиною і полотном, з олією, акрилем, аніліном. Абсолютна відмова від наративного і несприйняття вербального, амплітуда між елементами можливого на творчій дистанції «від і до».
Художник торкнувся мотиву у властивий йому пластистично-утаємничений, пантеїстично-загадковий спосіб, приховуючи зміст уявлень про вияви сенсорного в малярстві. Він довіряє інтуїції. А може то і є духовна енергія землі, на якій живе художник.

[ Читать дальше ]

Олександр Соловйов, 14 января 2009

Олександр Соловйов про Віктора Сидоренка

Експозиційна форма і просторова структура "Аутентифікації" зрозумілі і добре прочитуються. Цьому сприяє також яскраво виражений централізм головної композиційної вісі виставки. Але виразність, простота не тотожні синонімам схематичності і спрощеності.
Як і попередній, венеціанський проект художника, "Аутентифікація" тяжіє до синтетичної репрезентативної інсталяції.

[ Читать дальше ]

Олександр Соловйов, 14 января 2009

Неокласика і мультимедіа

Проект Віктора Сидоренка "Жорна часу", витриманий в руслі неокласики, сплески якої з певною закономірністю мали місце і в модернізмі, і в постмодернізмі, не може не викликати асоціацій з "Таємною Вечерею" Леонардо. Перш за все впадає у очі схожість композиційних схем. Але цим, мабуть, й вичерпується типологічна спорідненість. В своєму міланському шедеврі великий геній слідував за висунутим ним принципом, який можна сформулювати як "одна стіна, один простір, одна сцена". Особливість проекту "Жорна часу" (втім, вона не містить розбіжностей з сучасними тенденціями) - його процесуальний характер. Це виявляється і в його здатності, не втрачаючи головного смислу, набувати тієї чи іншої модифікації в залежності від конкретного експозиційного простору, і в заданій ним черговості, послідовній мінливості сприйняття всіх його медійних складових.

[ Читать дальше ]

Березницька Людмила, 14 января 2009

Березницька Людмила про Віктора Сидоренка

Постмодерністське висловлювання - це реакція на протистояння між укоріненим уявленням й інноваційним поглядом на той самий об'єкт. Як традиційне, так і інноваційне висловлювання належить суб'єктові й тому лише частково здатне виявити істину як таку. Воно не тільки не прагне висвітлення всього змістовного потенціалу об'єкту, але зумисне уникає його всебічного тлумачення, зміщуючи акценти в площину суб'єктивного. Висловлювання прагне об'єктивності лише у випадку виникнення надлишку суб'єктивних думок з одного й того самого приводу. Доки проблема протистояння укоріненого і контемпорального поглядів існує, об'єкт продовжує стимулювати суб'єктивні інтерпретації та інновації.
Естетичне відчуття не сприймає суперечностей і не бажає чекати, коли протиріччя будуть вирішені в актуальному просторі і часі. Художня свідомість рефлексує першою.

[ Читать дальше ]


7.06.2016 11:05  18 червня Києві відбудеться святкування традиційного латвійського свята для всієї родини - Янів день

13.10.2009 17:13 ЮНЕСКО може занести Лавру і Софію Київську у "список під загрозою"

13.10.2009 17:13 Львівський трамвай "одягнули" у вишиванку

13.10.2009 17:13 Робота українця прикрашає китайський урядовий парк

13.10.2009 17:13 Лондонські акули замаються коханням під музику

13.10.2009 17:13 Більшість немовлят країн Заходу доживуть до 100 років

13.10.2009 17:13 В Україні з’явилось унікальне Євангеліє

13.10.2009 17:13 Світові шедеври Далі та Родена приїхали до Києва

13.10.2009 17:13 В Україні започатковано унікальну серію християнських читанок

13.10.2009 17:13 Відновлено будівництво "Запорізької Січі"


Галерея «Тимутопіяпрес», 6 мая 2016 16:54
http://tymutopiyapres.blogspot.com

http://tymutopiyapres.blogspot.com

Нет комментариев • Добавить комментарий


lenta.ru
8 января 2009

Портрет Анны Иоанновны оказался изображением Екатерины Великой

Хранившийся в запасниках Владимиро-Суздальского музея-заповедника портрет императрицы Анны Иоанновны оказался одним из самых ранних изображений Екатерины Великой


8 января 2009

Из берлинской галереи украли рисунки Пикассо и Матисса

В Берлине в ночь на Новый год неизвестные ограбили картинную галерею Fasanengalerie, украв 25 картин и множество скульптур, сообщает Radio Berlin-Brandenburg.


8 января 2009

Спасение нерядового Тициана. Британцы выложили миллионы фунтов ради одной картины

Развернутая в Великобритании кампания по выкупу полотна Тициана "Диана и Актеон" у одного из самых богатых аристократов королевства, похоже, увенчалась успехом.



Любомыр Тымкив
асемический пейзаж

Любомыр Тымкив
асемический пейзаж

Игорь Янович
В ночь под Новій год
8000$

Любомир Медвідь
Весна у Страдчі
10000 $

Любомир Медвідь
«Голубе розп’яття»
12000$

Александр Клименко
Светлячки летней ночью
$15000

© 2008-2009 www.100artists.com.ua

Каталог «Современное искусство Украины периода Независимости: 100 имен» приветствует републикации своих материалов с обязательной ссылкой на источник в виде текстовой строки вида «Источник www.100artists.com.ua» и ссылки на данный портал.

строители ремонт квартир бесплатные объявления