Например, Алексей Иванов
Помнить меня
на этом компьютере
Напомнить пароль



Нет друзей

 

Олег Голосий

Александр Животков

Дмитрий Кавсан

Петр Лебединец

Павел Маков

Тиберий Сильваши

Александр Сухолит

Олег Тистол

Оксана Чепелик

Александр Бабак

Петр Бевза

Андрей Блудов

Владимир Будников

Глеб Вышеславский

Александр Гнилицкий

Александр Дубовик

Анатолий Криволап

Александр Ройтбурд

Виктор Сидоренко

Василий Цаголов

Илья Чичкан

Василий Бажай

Сергей Братков

Марко Гейко

Арсен Савадов

Николай Бабак

Матвей Вайсберг

Александр Клименко

Борис Михайлов

Юрий Соломко

Владимир Бовкун

Николай Журавель

Илья Исупов

Павел Керестей

Николай Кривенко

Иван Марчук

Олег Пинчук

Андрей Чебыкин

Александр Агафонов

Анатолий Валиев

Галина Неледва

Константин Реунов

Олег Кулик

Алексей Литвиненко

Сергей Панич

Александра Прахова

Влада Ралко

Михаил Рева

Александр Ридный

Валерия Трубина

Татьяна Яблонская

Игорь Янович

Эдуард Бельский

Зоя Лерман

Максим Мамсиков

Ольга Петрова

Игорь Подольчак

Евгений Прокопов

Виктор Рыжих

Марина Скугарева

Оксана Стратийчук

Галина Григорьева

Роман Жук

Владимир Кожухарь

Александр (Лесь) Подервянский

Кирилл Проценко

Роман Романишин

Владислав Шерешевский

Татьяна Голембиевская

Михаил Демцю

Александр Друганов

Евгений Лещенко

Любомир Медведь

Анатолий Тертычный

Леся Хоменко

Алексей Аполлонов

Юрий Багалика

Сергей Гай

Борис Егиазарян

Жанна Кадырова

Николай Малышко

Николай Маценко

Вачаган Норазян

Тарас Полатайко

Анатолий Твердый

Андрей Цой

Николай Билык

Людмила Бруевич

Леонид Козлов

Анна Криволап

Андрей Полоник

Василий Рябченко

Лев Синькевич

Никита Кадан

Сергей Лыков

Валентин Попов

Сергей Савченко

Илона Сильваши

Михаил Гуйда

Александр Матвиенко



Александр Друганов



Нет записей

TOP-20

Александр Друганов
Горянский

Александр Друганов
Raizers Up

Александр Друганов
Сон II

Александр Друганов
Сон

[ Смотреть все ]


Раздел выставок пока не заполнен.


Автору пока ничего не понравилось.


Виктор Тетеря, 15 января 2009

Виктор Тетеря об Александре Друганове

Сценография и художественная фотография, дизайн и перформанс, графика и видеоискусство, экспериментальная музыка и живопись… Работы Александра Друганова можно обернуть в слова, перевязать пестрой концепцией и торжественно преподнести избалованным эстетам. Их нельзя только рассматривать, их можно переживать. А иногда и «проигрывать» вместе с художниками, отдавшись целиком во власть его фантазий – то ироничных, то ностальгически-философских.

[ Читать дальше ]


Палыч, 26 декабря 2014

Олександр Друганов

Олександр Друганов за фахом графік, і майже все своє життя викладає у вузах цей предмет. Графіка, звичайно, у такого художника має бути і є - бездоганною. Але до того високого професійного рівня Олександр отримав, наче повеління згори, ще й свою особливу місію, а саме - творчу експериментальну роботу, що знаходиться на перетині живопису, графіки , фотографіі та медіа – це його новітнє бачення явищ візуального світу, невтомне архівування якостей навколишнього середовища, свідоцтв актуальних моментів сучасності. Ось саме цим художник Друганов нам і цікавий.
Йому, як небагатьом митцям сучасного мислення, притаманна манія слідкування за креаціями подій через віконечко камери, або монітору, або й самими тільки клацаннями комп’ютерної «миші», а це якимось чином навіть виглядає як таке зухвале та самочинне фотопривласнення світу. Воно відбувається паралельно музеіфікаціі та збирання явищ реального світу у власні потаємні архіви художника , цих таких дорогоцінних і непомітних свідоцтв реальності.

Для такого документаліста саме популярною робиться історія повсякдення, тому що якраз вона , ця буденна реальність, виявляється тісним чином пов’язана з темою і власного проживання, того, з чим непомітним чином маєш справу кожну хвилину, і ось ця непомітна хвилина для художника і філософа - така ефемерна і вже відноситься до щезаючого виду. Непевність часу – це сама меланхолійна категорія для кожного філософа і поета…
Ми живемо в епоху невпевненості певних істин, мутацій свідомостей, множинності ризом, номадичності і ломки сталих укладів. Нічого певного, нічого такого, що прийшло у світ надовго. Народжуються нові технологіі, можливості розуму дістають небачених раніше можливостей, і в противагу всьому позитивному збагатились також можливості і підробок, симулякрів, всього комплексу негативного, чужого, інфернального.

Олександр Друганов – це художник, що сміливо працює для сьогодення, але й - не меншою мірою для майбутнього, що так очевидно настає на наших очах завдяки його баченню таких парадоксів сучасноі свідомості. Іконосфера постмодернізму значно більша, значно різноманітніша, цікавіша, пластичніша, ніж класична, і часто приваблює якраз своєю нереальністю і гібридною фантастичністю образів. Все, що робить в своій свідомості художник - це проектування таких нереальних, іноді лякаючих, але й таких очікуваних футуристичних картин.


Зараз така архівна робота художника з середовищем потроху губить свій початковий надто напружений соціально-критичний потенціал і рухається в сторону розуміння мистецтва як цікавого, дотепного, хоч і дещо зловісного атракціону, таких, як створення кумедних, фарсових павільйонів для публіки, що таким втамовують нашу «футуристичну» цікавість. Це чисте мистецтво, що розкошує від розкутоі фантазіі митця, що ризиковано комбінує віддаленні і зближені аналогіі… Адже бути автором і власником сучасного образу можливо, тільки коли захопиш віртуальний, ще не сформований остаточно і ніким ще не втілений образ.

Друганов- художник непроявлених і ризикованих змістів. Створена ним іконосфера - це майже невичерпний «блошиний ринок» художніх образів, речей і явищ, що неначе випадково зібрались докупи, аби скласти якийсь новітній месідж, послання всім - про своє оновлене існування. Це ще й тому, що наша рідна культура постіндустріі – це культура саме такої невичерпноі множинності іміджів, що були запозиченими художником у всіх часів та на всіх просторах світової культури.
Художник ще зберігає свій соціально –крититичний потенціал, але… Він тепер розуміє мистецтво ще й як пістрявий «середньовічний» атракціон на площі, і як лякаючий шизоідний цирк, віртуальну крикливу еквілібристику на публіку, тому тільки, що часто-густо наш світ саме так і виглядає… Мусимо згодитись з цим невеселим фактом… Та й більша частина мистецтва, що тепер виробляється – часто-густо мистецтва тотальної пустоти і порожнинної беззмістовності – впевнено відображає це.
Критика бачить в таких фотоколажах гру конвенціальних візуальних знаків, точніше – живопис або фотографію як спустошений знак себе замість власне живопису або фотографіі... Це виглядає як інфантильна гра непростими, навіть небезпечними змістами… Це така пустотність, дивна гра в ілюзіі, в видимість, це навмисна здитинілість, замість того пластичного знаку духовного стрижня, сили і єдності, сповнених символічноі значущості, на які претендували твори Великого живопису європейської антропоцентричноі культури Нового часу.

Іронія художника-постмодерніста перетворює пластичні мотиви старого поважного, гуманістичного мистецтва в легковажну гру змістом, аж навіть в карикатуру або в комікс.
Причину цієї тенденціі можна побачити у тому, що друга половина 20 сторіччя взагалі базується на миттєвому сприйнятті коміксів, медіапортретів та реклами , і звісно, такого роду мистецтво не знає іншого способу розуміти і трактувати образи минулого. Сучасність, незважаючи на, а може, завдяки досвіду 20сторіччя вже не готова сприймати якраз поважні , а саме трагічні сторони буття.

Різноманітність цієї віртуальноі картини забезпечено тим, що більш могутніми та доступними в наш «час медіа» стали саме засоби беззастережного маніпулювання образами. Таке мистецтво заперечує мудрість минулого тим, що зображає іі якоюсь безформенною, незрілою філософією саме постмодерністських відголосків.
Олександр Друганов, як і інші художники його напрямку, скептично коментує своїми фотопостановками спроби сучасності приміряти на собі образи шляхетноі або гедоністичної старожитності. Вони не в «фаворі», тому що іх час минув - так вважає своїми творами художник. Пам’ятники старовини – така ж само невпевнена груба декорація, що й сучасна ярмарка образів, і ця декорація старовини приховує щось абсолютно не піднесене, а якраз те ж саме тривіальне та нетривке, як і навколишня криклива сучасність.
Формалістичний музей, де по стінах висять поважні картини в солідних рамах, зникає, та тепер все більше поступається місцем музеєві, що виказує реальність такою, як вона є, тільки вже в фотографіях, ризикованих іграх з колажами, , діорамах, муляжах, інсталяціях, опудалах та інших подібних симулякрах.
Анонімна і попсово яскрава психоделічна готовність бути завжди на виду іронічно виказана художниками як універсальна основа сучасноі міської цивілізаціі. Іронія - це ж і є наша вимушена мова сучасних кризових станів свідомості.

Олександр Друганов – це художник невизначених, невимовних, нетривких, але тому і насправді сучасних образів. Недарма він так щиро закоханий в поезію Дзен, в образи пустоти, глибини, нескінченності і ємкоі тиші, що вгадуються за кожним його образом, явищем і формою. Це така необхідна противага всім депресіям і агресіям світу. Здається, що тільки така витримана поезія дає йому тривалу наснагу і надію. І тоді художник дійсно сміє бачити.

Дмитро Корсунь.


Ваше имя:
Текст комментария:
Введите символы, изображенные на рисунке:




7.06.2016 11:05  18 червня Києві відбудеться святкування традиційного латвійського свята для всієї родини - Янів день

13.10.2009 17:13 ЮНЕСКО може занести Лавру і Софію Київську у "список під загрозою"

13.10.2009 17:13 Львівський трамвай "одягнули" у вишиванку

13.10.2009 17:13 Робота українця прикрашає китайський урядовий парк

13.10.2009 17:13 Лондонські акули замаються коханням під музику

13.10.2009 17:13 Більшість немовлят країн Заходу доживуть до 100 років

13.10.2009 17:13 В Україні з’явилось унікальне Євангеліє

13.10.2009 17:13 Світові шедеври Далі та Родена приїхали до Києва

13.10.2009 17:13 В Україні започатковано унікальну серію християнських читанок

13.10.2009 17:13 Відновлено будівництво "Запорізької Січі"


Галерея «Тимутопіяпрес», 6 мая 2016 16:54
http://tymutopiyapres.blogspot.com

http://tymutopiyapres.blogspot.com

Нет комментариев • Добавить комментарий


lenta.ru
8 января 2009

Портрет Анны Иоанновны оказался изображением Екатерины Великой

Хранившийся в запасниках Владимиро-Суздальского музея-заповедника портрет императрицы Анны Иоанновны оказался одним из самых ранних изображений Екатерины Великой


8 января 2009

Из берлинской галереи украли рисунки Пикассо и Матисса

В Берлине в ночь на Новый год неизвестные ограбили картинную галерею Fasanengalerie, украв 25 картин и множество скульптур, сообщает Radio Berlin-Brandenburg.


8 января 2009

Спасение нерядового Тициана. Британцы выложили миллионы фунтов ради одной картины

Развернутая в Великобритании кампания по выкупу полотна Тициана "Диана и Актеон" у одного из самых богатых аристократов королевства, похоже, увенчалась успехом.



Любомыр Тымкив
асемический пейзаж

Любомыр Тымкив
асемический пейзаж

Игорь Янович
В ночь под Новій год
8000$

Любомир Медвідь
Весна у Страдчі
10000 $

Любомир Медвідь
«Голубе розп’яття»
12000$

Александр Клименко
Светлячки летней ночью
$15000

© 2008-2009 www.100artists.com.ua

Каталог «Современное искусство Украины периода Независимости: 100 имен» приветствует републикации своих материалов с обязательной ссылкой на источник в виде текстовой строки вида «Источник www.100artists.com.ua» и ссылки на данный портал.

строители ремонт квартир бесплатные объявления