Например, Алексей Иванов
Помнить меня
на этом компьютере
Напомнить пароль



Нет друзей

 

Олег Голосий

Александр Животков

Дмитрий Кавсан

Петр Лебединец

Павел Маков

Тиберий Сильваши

Александр Сухолит

Олег Тистол

Оксана Чепелик

Александр Бабак

Петр Бевза

Андрей Блудов

Владимир Будников

Глеб Вышеславский

Александр Гнилицкий

Александр Дубовик

Анатолий Криволап

Александр Ройтбурд

Виктор Сидоренко

Василий Цаголов

Илья Чичкан

Василий Бажай

Сергей Братков

Марко Гейко

Арсен Савадов

Николай Бабак

Матвей Вайсберг

Александр Клименко

Борис Михайлов

Юрий Соломко

Владимир Бовкун

Николай Журавель

Илья Исупов

Павел Керестей

Николай Кривенко

Иван Марчук

Олег Пинчук

Андрей Чебыкин

Александр Агафонов

Анатолий Валиев

Галина Неледва

Константин Реунов

Олег Кулик

Алексей Литвиненко

Сергей Панич

Александра Прахова

Влада Ралко

Михаил Рева

Александр Ридный

Валерия Трубина

Татьяна Яблонская

Игорь Янович

Эдуард Бельский

Зоя Лерман

Максим Мамсиков

Ольга Петрова

Игорь Подольчак

Евгений Прокопов

Виктор Рыжих

Марина Скугарева

Оксана Стратийчук

Галина Григорьева

Роман Жук

Владимир Кожухарь

Александр (Лесь) Подервянский

Кирилл Проценко

Роман Романишин

Владислав Шерешевский

Татьяна Голембиевская

Михаил Демцю

Александр Друганов

Евгений Лещенко

Любомир Медведь

Анатолий Тертычный

Леся Хоменко

Алексей Аполлонов

Юрий Багалика

Сергей Гай

Борис Егиазарян

Жанна Кадырова

Николай Малышко

Николай Маценко

Вачаган Норазян

Тарас Полатайко

Анатолий Твердый

Андрей Цой

Николай Билык

Людмила Бруевич

Леонид Козлов

Анна Криволап

Андрей Полоник

Василий Рябченко

Лев Синькевич

Никита Кадан

Сергей Лыков

Валентин Попов

Сергей Савченко

Илона Сильваши

Михаил Гуйда

Александр Матвиенко



Александр (Лесь) Подервянский


Вернуться в раздел


Олена Ягодовська, 15 января 2009

Олена Ягодовська про Олександра (Лесь) Подерев’янського

Живопис Леся Подерев’янського – надзвичайно рухливий та гнучкий організм, що являє собою не закриту на будь-який пластичній проблемі систему, а відкриту, що вбирає в себе впливи різних пластів культури; простір полотна виступає в якості рівноправного суб’єкта психічної діяльності як спосіб вольової дії, залежної від художника, і невольової, що описує ситуацію.
Художник постійно насолоджується усім – своїм живописом, написанням п’єс, оформленням вистав у театрі, перетворюючи життя на чудову гру, дозволивши собі розкіш розуміння мистецтва як гри не на час, а на все життя, реалізуючи з небаченою щедрістю людського спілкування свій біологічно закладений талант художника.

[ Читать дальше ]

Юрій Єфімов , 15 января 2009

Юрій Єфімов про Олександра (Лесь) Подерв"янського

Культова персона українського андеграунда, нащадок відомої мистецької родини, творець "Клубу естетичної непокори", "естет на барикаді", "катакомбний класик", кумир жінок, драматург, поет, високий красень з аристократичним прізвищем, головний матерщинник України, мандрівник, романтик, людина мистецтва... Про яскраві і талановиті особистості легко говорити - це можна робити нескінченно. Від себе можемо додати і назвати його неперекладним, але дуже змістовним українським словом "Митець". Сам себе він називає насамперед художником. І це підтверджується постійною участю у виставках у багатьох країнах світу - Швеції (Ґетеборг, галерея "Доміно"), Америці (галерея "Lazarro signature Gallery of Fine Arts"), Канаді (українське посольство), а також участю у міжнародній виставці в Нью-Йорку "АртЕкспо - 2000".
Представляємо Вашій увазі колекцію робіт нашого друга Леся Подерв'янського.

[ Читать дальше ]

Олена Ягодовська, 15 января 2009

ЛЕСЬ ПОДЕРВ'ЯНСЬКИЙ

Внутрішня і головна канва його творчості - пошуки власного стилю, коли роботи надзвичайно різножанрові, але по суті завжди монолітні. Вони як єдиний текст, що важко читається та потребує розшифровування. Кожна робота демонструє множинність евантуальних точок зору, не виносячи кінцевого судження, пропонує декілька тлумачень, завжди різних (назва роботи як посил і не більше). В кожній функція художника розкривається через створення видовища, де колір - оголення динамічної структури, каркасу бентежної стихії незастигаючого буття, а видимий предметний світ - сигнал, який миттєво вмикає весь асоціативний ланцюг сприйняття глядача. Завжди виявляючи зневагу у ставленні до вже апробованих і загально розповсюджених тем та прийомів, Подерв'янський ніколи їх не використовував, не зраджував своєї творчості. Він накладає заборону на свободу ним же створених персонажів, сюжетів, вибираючи тільки те, що залишилося в них нез'ясованого та неназваного, - ігноруючи їх, допускаючи на полотно тільки для того, щоб вигнати їх з полотна остаточно. І тому часто при використанні такого авторського механізму відносно сюжету та актисюжету виникає контрчас, підписуючи вирок роботам, класично скомпонованим у попередні десятиліття (".. .для того, щоб створити нову роботу, потрібно бути порожнім та вільним від старих". - Л П.).

[ Читать дальше ]


7.06.2016 11:05  18 червня Києві відбудеться святкування традиційного латвійського свята для всієї родини - Янів день

13.10.2009 17:13 ЮНЕСКО може занести Лавру і Софію Київську у "список під загрозою"

13.10.2009 17:13 Львівський трамвай "одягнули" у вишиванку

13.10.2009 17:13 Робота українця прикрашає китайський урядовий парк

13.10.2009 17:13 Лондонські акули замаються коханням під музику

13.10.2009 17:13 Більшість немовлят країн Заходу доживуть до 100 років

13.10.2009 17:13 В Україні з’явилось унікальне Євангеліє

13.10.2009 17:13 Світові шедеври Далі та Родена приїхали до Києва

13.10.2009 17:13 В Україні започатковано унікальну серію християнських читанок

13.10.2009 17:13 Відновлено будівництво "Запорізької Січі"


Галерея «Тимутопіяпрес», 6 мая 2016 16:54
http://tymutopiyapres.blogspot.com

http://tymutopiyapres.blogspot.com

Нет комментариев • Добавить комментарий


lenta.ru
8 января 2009

Портрет Анны Иоанновны оказался изображением Екатерины Великой

Хранившийся в запасниках Владимиро-Суздальского музея-заповедника портрет императрицы Анны Иоанновны оказался одним из самых ранних изображений Екатерины Великой


8 января 2009

Из берлинской галереи украли рисунки Пикассо и Матисса

В Берлине в ночь на Новый год неизвестные ограбили картинную галерею Fasanengalerie, украв 25 картин и множество скульптур, сообщает Radio Berlin-Brandenburg.


8 января 2009

Спасение нерядового Тициана. Британцы выложили миллионы фунтов ради одной картины

Развернутая в Великобритании кампания по выкупу полотна Тициана "Диана и Актеон" у одного из самых богатых аристократов королевства, похоже, увенчалась успехом.



Любомыр Тымкив
асемический пейзаж

Любомыр Тымкив
асемический пейзаж

Игорь Янович
В ночь под Новій год
8000$

Любомир Медвідь
Весна у Страдчі
10000 $

Любомир Медвідь
«Голубе розп’яття»
12000$

Александр Клименко
Светлячки летней ночью
$15000

© 2008-2009 www.100artists.com.ua

Каталог «Современное искусство Украины периода Независимости: 100 имен» приветствует републикации своих материалов с обязательной ссылкой на источник в виде текстовой строки вида «Источник www.100artists.com.ua» и ссылки на данный портал.

строители ремонт квартир бесплатные объявления